werking community twijfelachtig

  • 18 October 2023
  • 3 reacties
  • 146 Bekeken

Reputatie 1

Ik ben nieuw binnen deze community. Ik had een topic aangemaakt. Daar kwamen diverse reacties op. Heel fijn en dat heeft mij geholpen. Alleen blijkbaar is er iemand anders dan ik die aangeeft dat er een reactie is die het beste antwoord heeft gegeven. Het bizarre is dat dat juist het antwoord is waar ik heel weinig mee kon en ook suggestief was omdat daar in gesteld werd dat de NS over het algemeen de juiste procedure toepast. Ondertussen na vele uren inspanning was het issue opgelost, maar het was juist niet de NS die de juiste procedure toepast. 

Dus mijn vraag is: wie bepaalt hier op het community wat het beste antwoord is op een Topic en kan ik een ongewenste reactie laten verwijderen (want suggestieve reacties ten nadele van de klant en ten faveure van de NS, wekken bij mij ergenis op). Ik ga bijna denken dat er trollen actief zijn hier die zich voordoen als reizigers maar eigenlijk in dienst zijn van de NS. 


3 reacties

Reputatie 7
Badge

Beste reacties kunnen worden gemarkeerd door moderators en een enkele zeer ervaren gebruiker. Vooral die eerst categorie is in het verleden ook al meermaals wel eens wat te stellig overtuigd gebleken van het eigen gelijk hierin. Neem het "Best antwoord" met een korreltje zout en lees altijd alle reacties, zou mijn advies zijn.

Reputatie 7
Badge +3

De auteur van het topic kan dit doen, en daarnaast kunnen de moderatoren en Super Users dit doen. Normaal gesproken wordt het in eerste instantie aan de auteur overgelaten. Als de vraag wel beantwoord is, maar er is nog geen beste antwoord gekozen, doet een moderator dit meestal enkele dagen later.

Ongewenste reacties laten verwijderen kun je doen door ze te melden via de drie puntjes rechtsonder. Een moderator zal dit vervolgens beoordelen.
De reactie die in jouw topic als Beste Antwoord is gemarkeerd, zal overigens niet verwijderd worden denk ik. Het antwoord is correct en overtreedt geen huisregels.

Heel af en toe zijn er hier trollen actief, maar heb nog nooit meegemaakt dat die in dienst zouden zijn bij NS. Als dat wel gebeurt, waar kan ik me aanmelden? Kan altijd wel een extra zakcentje gebruiken 😉

Reputatie 7
Badge +4

Kan altijd wel een extra zakcentje gebruiken 😉

Een euro per goed antwoord? Dan kunnen Tochjo en ik naar de Bahama’s😇

 

Als u als vragensteller een antwoord als goed markeert en het klopt niet, dan zal een moderator dit direct wijzigen. Soms markeren vragenstellers het antwoord als goed als dit het eigenbelang dient, dan wel het beste uitkomt, ongeacht of het klopt

Reageer