beantwoord
Geld terug bij vergeten uit te checken
In Amsterdam Amstel 'vergeten' uit te checken volgens bericht van NS. Mooie service.
Ik weet zeker dat ik ben uitgecheckt, omdat ik terug moest lopen door het station en dus weer in- en uitgecheckt heb. Hoe kan ik dan inchecken als ik niet uitgecheckt heb????
Maar mooi, zo'n mail, ik klik dus op de link. Kijk nog even voor de zekerheid in MIJN OV, zie inderdaad geen uitcheck staan, rarara.
Dan toch maar het geld terug gaan vragen. Vul ik aankomststation in, wordt er gemeld:
Let op: Er zijn op dit kaartnummer en op deze datum geen transacties bij ons bekend.
Nou vraag ik je: NS stuurt een mail, alles is ingevuld behalve uitstapstation, en dan deze melding!
Laat die ene euro maar zitten, maar raar is het wel. Jullie sturen de mail, dan is het wel handig dat het ook werkt!
Meestal blije treinreiziger, J. Postma
Ik weet zeker dat ik ben uitgecheckt, omdat ik terug moest lopen door het station en dus weer in- en uitgecheckt heb. Hoe kan ik dan inchecken als ik niet uitgecheckt heb????
Maar mooi, zo'n mail, ik klik dus op de link. Kijk nog even voor de zekerheid in MIJN OV, zie inderdaad geen uitcheck staan, rarara.
Dan toch maar het geld terug gaan vragen. Vul ik aankomststation in, wordt er gemeld:
Let op: Er zijn op dit kaartnummer en op deze datum geen transacties bij ons bekend.
Nou vraag ik je: NS stuurt een mail, alles is ingevuld behalve uitstapstation, en dan deze melding!
Laat die ene euro maar zitten, maar raar is het wel. Jullie sturen de mail, dan is het wel handig dat het ook werkt!
Meestal blije treinreiziger, J. Postma
Beste antwoord door LauraR NS
Hoi yoquepost, welkom op het serviceforum van NS.
Wat er precies aan de hand is, is mij ook niet helemaal duidelijk. Je zou even contact kunnen opnemen met de klantenservice zodat één van mijn collega's met je mee kan kijken. Dit kan 24/7 per telefoon (030- 751 51 55), via Twitter en via Facebook. Daarnaast hebben we ook een Livechat (doordeweeks van 08:00 - 21:00, zaterdag van 09:00 - 17:00).
Bekijk origineelWat er precies aan de hand is, is mij ook niet helemaal duidelijk. Je zou even contact kunnen opnemen met de klantenservice zodat één van mijn collega's met je mee kan kijken. Dit kan 24/7 per telefoon (030- 751 51 55), via Twitter en via Facebook. Daarnaast hebben we ook een Livechat (doordeweeks van 08:00 - 21:00, zaterdag van 09:00 - 17:00).
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.