Geld terug van dubbele check-in oude kaart | NS Community
beantwoord

Geld terug van dubbele check-in oude kaart

  • 13 March 2022
  • 2 reacties
  • 82 Bekeken

Ik kreeg het volgende bericht:

Kaartnummer:    **** **** **** 1973
Datum gemaakte reis met dubbele check in:    20 april 2021
Station:    Lelystad Centrum
Te ontvangen instaptarief:    € 10,00

Het probleem is: deze kaart is niet meer in mijn bezit (verlopen) en kan daardoor dit saldo niet bij de automaat ophalen!

Kan dit overgezet worden naar mijn nieuwe kaart?

icon

Beste antwoord door Thom 13 March 2022, 11:50

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +4

U kunt het beste even contact opnemen met Klantenservice. Het is een 24/7 service en ze zijn er nu ook. Het is hier een reizigersforum en we kunnen niet bij de administratie.

Reputatie 7
Badge +3

Heeft u deze e-mail nu pas ontvangen of nu pas gevonden? Het zou wel vreemd zijn als zoiets pas bijna een jaar later verstuurd wordt.

Reageer