Skip to main content

in en uitchecken pushberichten werkt al een paar weken niet.

contact klantensupport komt er niet uit

als in incheck kreeg ik een email dat ik ben ingecheckt maar nu niet meer

geldt ook bij uitchecken.

advies is om opnieuw ns app installeren maar dat hielp ook niet,

Gaat om samsung20 plus telefoon en een flex abonnement. 

 

Hallo Bergman arnhem en welkom bij de NS Community,

 

Spijtig dat je geen mails meer krijgt betreffende het inchecken. Heb je iets gewijzigd zoals je abonnement? Ik ben bang dat ik ook geen oplossing kan aanbieden, maar wellicht heeft iemand binnen de community hetzelfde gehad die wel weet wat te doen.


flex abonnement en dat is niet veranderd


En mijn collega's van de klantenservice konden ook niks ontdekken? Er is geen storing gaande waarbij veel reizigers hier last van hebben.


Dat die meldingen niet (goed) werken is een bekend probleem, soms krijg je er geen en soms na een incheck binnen een paar minuten meerdere berichten dat je vergeten bent uit te checken.

Je zou ze nog een keer uit en weer aan kunnen zetten in de app. Berichten per e-mail krijg je volgens mij bij vergeten uitcheck na langere tijd, dat is iets anders dan die pushberichten. 

Via Meer - Instellingen in de app kan je wel een testbericht versturen, werkt dat wel?

 


Reageer