beantwoord

65 + korting

  • 3 March 2024
  • 3 reacties
  • 125 Bekeken

abonnement zojuist gewijzigd naar weekend vrij, is inmiddels gewijzigd bij NS maar de 65+ korting is niet zichtbaar in de specificatie, hoe kan dat?

icon

Beste antwoord door Robert B 3 March 2024, 15:15

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 6

Dit dien je wel te kunnen zien. Ik raad je aan om contact op te nemen met de klantenservice om dit te controleren. 

Reputatie 7
Badge +4

Het is een fout in de teksten en berekening bij de administratiever verwerking. . Ook bij het bestellen krijgt u aanvankelijk het volle bedrag te zien. U krijgt zelfs een email thuis waar het niet goed zichtbaar is. Uw afrekening zal echter volledig kloppen.

 

Het probleem is al lang bekend en wat mij betreft zeer onhandig naar ouderen toe die soms nog wat moeite hebben met de digitale gang van zeken. U hoeft zich echter nergens zorgen om te maken. Ik weet het zeker want ik heb zelf al tijden een seniorenabonnement met Flex, en wissel dit wel eens kort om naar Flex Basis.

 

Het is een beetje slordig dat het gebeurt, maar kennelijk heeft het niet veel prioriteit om het op te lossen. U betaalt echter niet te veel en kunt reizen tegen de 65 plus prijs.

Badge +3

De korting wordt na een wissel inderdaad later verrekend (op je volgende maandfactuur), zie ook:

En ja, in de bevestigingsmail wordt de korting ook niet genoemd.

Reageer