beantwoord

Aanpassen (eind)station

  • 18 February 2022
  • 2 reacties
  • 116 Bekeken

Goedemorgen,

Onlangs kreeg ik een mail over een gemiste check-uit bij een reis op 8 februari, die door de NS automatisch was aangevuld. Volgens de mail kon ik bellen met de klantenservice als het gecorrigeerde eindstation onjuist was. Dit is inderdaad onjuist gebeurd. Gister heb ik hierover gebeld maar kreeg ik te horen dat dit niet meer aangepast kon worden. Om mijn reiskosten te kunnen declareren voor werk moet ik dit echter toch naar het juiste station laten aanpassen. Hopelijk kan iemand me hierbij helpen?

Met vriendelijke groet,

Eva

icon

Beste antwoord door Stijn NS 18 February 2022, 10:09

Bekijk origineel

2 reacties

Goedemorgen eefeefeef en welkom bij de NS Community!

Wat mijn collega heeft aangegeven klopt in de zin dat wij een transactie niet kunnen aanpassen zodat een ander eindstation wordt weergegeven. Wat we echter wel nog kunnen aanpassen, als de automatische correctie onjuist is met extra kosten als gevolg, is een restitutie zodat je alsnog het juiste bedrag betaalt. Is dat uiteindelijk ook nog gedaan?

Goedemorgen,

Nee, dat is niet gedaan. Dat zou in dit geval ook niet echt een oplossing zijn. De kosten zijn minder dan die ik anders zou hebben gemaakt, maar om mijn heen- en terugreis te kunnen declareren bij mijn werk zou ik wel bewijs moeten hebben van de juiste reis. Snap ook niet echt hoe dit heeft kunnen gebeuren: mijn inchecken op Utrecht Centraal is blijkbaar niet geregistreerd, maar het is helemaal niet mogelijk om dat station op te komen zonder in te checken, dus ben er zeker van dat dat is gebeurd.

Maar er is dus geen mogelijkheid om de stations aan te passen? Wel heel vervelend, doordat ik niet kan declareren kost dat me vrij veel geld.

Groeten Eva

Reageer