Abbonement niet afgeschreven

  • 21 February 2024
  • 2 reacties
  • 38 Bekeken

Hallo,

Ik heb vorige week mijn ns traject voor even stilgezet, maar nu zie ik in mijn NS dat het gehele maand niet is afgeschreven. Weet jij wanneer dit wordt afgeschreven ?

Want ik moet het namelijk declareren op mijn werk. 


2 reacties

Reputatie 7
Badge +1

Nee ik weet dat niet en niemand op dit forum weet dat omdat men hier niet bij de administratie kan. Dit is een reiziger helpt reizigerforum. Ik denk dat je met deze vraag via de chat moet stellen.

Reputatie 7
Badge +3

Wat is je factuurdatum en wanneer heb je het stilgezet (gewijzigd naar Flex Basis)?

Als je het hebt gewijzigd naar Flex Basis precies op de factuurdatum, dan wordt het niet afgeschreven. Je hebt dan immers geen nieuwe maand je abonnement. Zou je het een dag na je factuurdatum hebben gewijzigd dan wordt het wel eerst gefactureerd en vervolgens het bedrag minus 1 dag weer terug bebetaald. Mocht je het eerder dan je factuurdatum hebben gewijzigd dat krijg je nog een aantal terugbetaald en volgt er geen nieuwe factuur voor de nieuwe maand.

Wanneer je weer je abonnement naar Traject Vrij wijzigt zul je een factuur krijgen vanaf die dag tot aan je factuurdatum.

Maar je wilt een abonnement wat je tijdelijk niet hebt en dan ook niet betaalt, wel declareren bij je werkgever? 

Reageer