Ik heb vandaag mijn nieuwe kaart ontvangen. Ik heb daarbij een Flex abbonement aangevraagd dat pas op maandag in gaat (een vroegere datum kiezen was niet mogelijk). Ik wil graag zondag reizen en hoopte daarvoor een weekend vrij abbo op mijn pas te kunnen zetten. Als ik deze via Mijn NS wil toevoegen krijg ik de melding dat ik niet degene ben die voor deze kaart betaald, en dat ik contact moet opnemen met degene die voor mijn abbo betaald om dit te kunnen toevoegen. Maar ik ben zelf degene die betaald... Wie kan mij helpen?
beantwoord
Abbonement toevoegen aan nieuwe kaart: foutmelding ik ben niet degene die betaald? (maar dat ben ik wel?)
Beste antwoord door MoDe
Je kunt een abonnement wat nog in moet gaan niet vervangen door een nieuw abonnement.
Mogelijk krijg je die melding omdat het 1e abonnement nog niet is ingegaan en je daarom niets kunt wijzigen.
De klantenservice, telefonisch en via Twitter, Facebook of chat te bereiken, kan jou duidelijkheid geven.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.