beantwoord

abonnement of product

  • 22 January 2024
  • 3 reacties
  • 60 Bekeken

de termen product en abonnement lopen volgens mij wel eens door elkaar bij het flexabonnement. Ik vind een strakke naamgeving altijd het handigste: abonnement is voor de flexkaart en product voor de elementen die je op de flex hebt staan. Maar als ik een mijn flexproduct wil wijzigen spreekt u van een abonnementswijziging. En dat is het niet! Kunt u de naamgeving heel strak toepassen, dan maak ik in ieder geval niet zo snel fouten of ben ik bang me te vergissen.  

icon

Beste antwoord door Laura NS 22 January 2024, 09:37

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +3

Dit is een reizigers-helpen-reizigerscommunity, waar reizigers elkaar proberen te helpen. Wij kunnen niets aanpassen.

In principe klopt het. Het is namelijk geen 'Flexkaart’, maar een persoonlijke OV-chipkaart. Het abonnement op de kaart is het product dat je hebt. Je hebt een NS Flex-product. Het NS Flex-product bestaat dan uit verschillende elementen. Product=abonnement. Dus als je je product wijzigt, dan wijzig je jouw abonnement.

Badge +3

de termen product en abonnement lopen volgens mij wel eens door elkaar bij het flexabonnement. Ik vind een strakke naamgeving altijd het handigste: abonnement is voor de flexkaart en product voor de elementen die je op de flex hebt staan. Maar als ik een mijn flexproduct wil wijzigen spreekt u van een abonnementswijziging. En dat is het niet!

Als je een NS Flex abonnement wijzigt verandert er totaal niets aan de elementen/producten op je ov-chipkaart, dat is altijd gewoon Reizen op Rekening NS ongeacht het achterliggende abonnement.

Reageer