de termen product en abonnement lopen volgens mij wel eens door elkaar bij het flexabonnement. Ik vind een strakke naamgeving altijd het handigste: abonnement is voor de flexkaart en product voor de elementen die je op de flex hebt staan. Maar als ik een mijn flexproduct wil wijzigen spreekt u van een abonnementswijziging. En dat is het niet! Kunt u de naamgeving heel strak toepassen, dan maak ik in ieder geval niet zo snel fouten of ben ik bang me te vergissen.
beantwoord
abonnement of product
Beste antwoord door Laura NS
In principe klopt het. Het is namelijk geen 'Flexkaart’, maar een persoonlijke OV-chipkaart. Het abonnement op de kaart is het product dat je hebt. Je hebt een NS Flex-product. Het NS Flex-product bestaat dan uit verschillende elementen. Product=abonnement. Dus als je je product wijzigt, dan wijzig je jouw abonnement.
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.