Skip to main content

Hallo

Ik wil meerdere retour tickets bestellen van mijn code in wintercity Nu blijkt dat er maar 1 besteld kan worden en daarna is de code niet meer geldig Graag nog 2 codes voor andere mee reizigers

Groet Martin

Ik denk dat u. ze sowieso niet kan bestellen. Kijk of er bij kennissen nog wat te regelen is.

Bovendien is dit geen postadres van Klantenservice. Wij zijn behulpzame medereizigers, delen kennis, goede adviezen en denken mee,  maar zitten hier niet namens NS en hebben ook geen enkele bevoegdheid.

Hallo Volvoman en welkom bij de NS Community,

Je kan per code 1 Meereisretour bestellen. Wij kunnen helaas niet meer codes verstrekken. Wellicht ken je nog iemand die een code over heeft.

Da's wel vreemd. In de mail met de kortingscode staat letterlijk:

• Je kunt zoveel Meereisretouren kopen als je wilt; er is geen maximum.  

Dan heb ik de verkeerde voorwaarden tot mij genomen. Indien dat er staat kan je het beste even contact opnemen met onze klantenservice.

Het is tegengestelde informatie, dan moeten we weten hoe het zit. Het zou niet zo mogen zijn dat als er daadwerkelijk zoveel meereisretouren besteld kan worden, het in de praktijk bij eentje al ophoudt. Of lopen hier eerdere voorwaarden voor meereisretours door elkaar?

Indien dat er staat

Dit is inderdaad aangepast. Ik weet de specifieke reden niet, maar dit is nu 1 Meereisretour per code. Excuus voor het ongemak. 

Als je nu naar Wintercity gaat, naar 3 december en dan naar de actievoorwaarden, dan zie je de huidige voorwaarden.

Dit is inderdaad aangepast. Ik weet de specifieke reden niet, maar dit is nu 1 Meereisretour per code. Excuus voor het ongemak. 

Als je nu naar Wintercity gaat, naar 3 december en dan naar de actievoorwaarden, dan zie je de huidige voorwaarden.

Me dunkt dat de voorwaarden van toepassing zijn die werden toegestuurd met de code.

Me dunkt dat de voorwaarden van toepassing zijn die werden toegestuurd met de code.

Lijkt mij ook. Voorwaarden achteraf aanpassen is natuurlijk not done. Zou je als privépersoon nooit accepteren. Maar ja NS kan zich blijkbaar alles permitteren op dit gebied.

Reageer