Er wordt iedere maand standaard 5,60 afgeschreven maar ik kan niks vinden in Mijn NS dat ik een abonnement heb buiten mijn studentenov, die ik op doordeweeks heb staan. Verder zet ik zelf handmatig geld op mijn ov wanneer ik in het weekend reis. Weet iemand waar die 5,60 vandaan komt en hoe ik het moet opzeggen?
Afschrift NS GROEP IZ NS REIZIGERS van 5,60
Beste antwoord door MoDe
€5,60 is het maandtarief voor flex dal voordeel. Blijkbaar had je dit abonnement voor je SRP op de kaart zette en heb je dit niet opgezegd. Een NS abonnement moet je altijd zelf opzeggen en van de kaart halen bij een automaat, anders blijft deze doorlopen.
Flex op dezelfde kaart als SRP kan voor problemen zorgen. De extra kosten ontstaan door deze combinatie krijg je niet terug. De abonnementskosten die je voor Dal voordeel hebt betaald kun je ook niet met terugwerkende kracht terugkrijgen.
Zeg zo snel mogelijk flex op en haal deze van de kaart om meer kosten te voorkomen.
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookWelkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookEnter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.