Skip to main content
Antwoord

Automatisch opladen

  • September 13, 2023
  • 2 reacties
  • 84 Bekeken

  • Op het juiste spoor

Hoi, 

Ik heb sinds 6-9-2023 een NS Flex Dalvoordeel Abonnement, waarbij vermeld is dat daarmee dus maandelijks betaald wordt en automatisch opladen is uitgezet. Hoe kan het dat er gisteren (12-9-2023) toch 10eu automatisch is afgeschreven van mijn rekening met de omschrijving 'automatisch opladen' ???

Beste antwoord door Lorena NS

Hey Casg en welkom bij de NS Community! 

Het automatische saldo laden wordt wel stopgezet wanneer je NS Flex opgehaald hebt met de OV-chipkaart. Het kan zijn dat jouw saldo nog automatisch is geladen voordat je het NS Flex abonnement op de kaart hebt gezet. Deze automatische incasso wil namelijk wel vaker een paar dagen later pas afgeschreven worden. Je kunt dit nog even laten nakijken door onze klantenservice en je kunt jouw saldo checken via www.ov-chipkaart.nl. Na het activeren van NS Flex zou het saldo nu € 0,00 moeten zijn.

2 reacties

Lorena NS
Moderator
Forum|alt.badge.img+2
  • Moderator
  • Antwoord
  • September 13, 2023

Hey Casg en welkom bij de NS Community! 

Het automatische saldo laden wordt wel stopgezet wanneer je NS Flex opgehaald hebt met de OV-chipkaart. Het kan zijn dat jouw saldo nog automatisch is geladen voordat je het NS Flex abonnement op de kaart hebt gezet. Deze automatische incasso wil namelijk wel vaker een paar dagen later pas afgeschreven worden. Je kunt dit nog even laten nakijken door onze klantenservice en je kunt jouw saldo checken via www.ov-chipkaart.nl. Na het activeren van NS Flex zou het saldo nu € 0,00 moeten zijn.


Robert B
Forum|alt.badge.img+4
  • September 13, 2023

In de omschrijving van de incasso staat op welke datum het automatisch opladen heeft plaatsgevonden, en ja dat kan goed een week eerder geweest zijn.