beantwoord

Behoud keuzedagen bij omzetting abonnement?

  • 24 March 2022
  • 5 reacties
  • 111 Bekeken

Hallo medereizigers, ik wil mijn abonnement van Altijd Voordeel wijzigen naar Flex daluren. Ik heb nog een aantal keuzedagen staan, vervallen die dan of kan ik die na omzetting nog gewoon opmaken?

Hoor t graag van jullie,

DickANS

icon

Beste antwoord door Lorena NS 24 March 2022, 14:55

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 6
Badge +2

Hoi DickANS en welkom bij de Community!

De Keuzedagen die op dit moment nog voor je klaar staan om opgehaald te worden zullen nog blijven staan tot de einddatum. Deze kun je dan nog wel gebruiken. De Keuzedagen niet pas later klaar komen te staan, zullen dan wel vervallen. Hiervoor ontvang je dan wel een restitutie wanneer je het abonnement omzet.

ik had een abonnement met keuzedagen, recent dit over gezet naar een abonnement zonder keuzedagen. Echter zouden er nog keuzedagen uit oude abonnement beschikbaar moeten zijn..ik zie dat niet terug op ‘mijn NS’ , hoe kan dit?

Welkom op onze NS Community, NelTiel. Het kan zo zijn dat je ze niet meer ziet omdat het huidige abonnement dit niet faciliteert. Als je nog weet hoeveel je had en tot welke datum je deze had, dan kun je dat het beste opschrijven om het zo bij te houden.

En als je dit niet meer weet ? Ik weet dat ik er nog wat staan maar hoe check ik dat ??

Reputatie 7
Badge +3

En als je dit niet meer weet ? Ik weet dat ik er nog wat staan maar hoe check ik dat ??

Via MijnNS of een automaat.

Reageer