Skip to main content
Antwoord

Besteld NS-Flex abonnement niet zichtbaar onder profiel

  • June 8, 2024
  • 3 reacties
  • 224 Bekeken

Heb een paar dagen geleden een NS-Flex abonnement met nieuwe ov-kaart besteld en de eerste betaling is ook al afgeschreven, ook al gaat het pas 14-6 in.

Maar als ik inlog bij mijn NS profiel is er niets zichtbaar van dit abonnement. Heb wel een mail ontvangen dat ze de kaart snel opsturen.

Hoe kan het dat ik echter niets zie daarvan in het profiel?

Beste antwoord door Robert B

Wat @MoDe zegt klopt. Bovendien is het kaartnummer nog niet bekend.

Als je een NS Flex abonnement met een ingangsdatum in de toekomst bestelt op een bestaande kaart zie je het ook pas vanaf de ingangsdatum (en kan je het vanaf die dag op je kaart zetten).

Daar krijg je dan een e-mail over maar in dit geval (nieuwe kaart) hoef je niets te doen, hooguit de nieuwe kaart even koppelen aan je Mijn NS account. Meestal wordt dat automatisch gedaan.

3 reacties

MoDe
Forum|alt.badge.img+3
  • Super user
  • June 8, 2024

Het abonnement zie je pas vanaf de ingangsdatum.


Robert B
Forum|alt.badge.img+4
  • Antwoord
  • June 8, 2024

Wat @MoDe zegt klopt. Bovendien is het kaartnummer nog niet bekend.

Als je een NS Flex abonnement met een ingangsdatum in de toekomst bestelt op een bestaande kaart zie je het ook pas vanaf de ingangsdatum (en kan je het vanaf die dag op je kaart zetten).

Daar krijg je dan een e-mail over maar in dit geval (nieuwe kaart) hoef je niets te doen, hooguit de nieuwe kaart even koppelen aan je Mijn NS account. Meestal wordt dat automatisch gedaan.


  • Auteur
  • Op het juiste spoor
  • June 12, 2024

Bedankt, de reacties/mail waren in de spamfolder gekomen dus ik zie het nu pas. Had vandaag gebeld met NS en zij hebben ook e.e.a. uitgelegd.