beantwoord

Bestelling staat niet klaar

  • 31 March 2022
  • 3 reacties
  • 844 Bekeken

Goedemorgen. Ik heb gisteren mijn abonnement gewijzigd van NS Flex naar NS Dal Voordeel. Toen ik vandaag bij de automaat mijn bestelling wilde ophalen, stond er dat er niks klaarstond. Binnen mijn NS staat wel dat ik dat abonnement heb, maar toch ben ik ingecheckt op saldo, wat me veel meer geld kost. Hoe kan dat? En hoe kan ik mijn abonnement activeren? Of staat het wel goed en wordt dat achteraf automatisch verwerkt?

icon

Beste antwoord door mrfreeze 31 March 2022, 09:57

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +3

Hoi JCM88,

Als je bent gewijzigd naar NS Flex Dal Voordeel hoef je niks op te halen bij een automaat. Een wijziging binnen Flex kan gewoon binnen Mijn NS, dat is juist één van de voordelen van Flex.

Waarom denk je dat je bent ingecheckt op saldo? Welke tekst kwam er te staan? Als er stond ‘Reizen op rekening', is het gewoon goed gegaan. Met Flex staat het abonnement niet meer op de kaart zelf, daar staat alleen het product ‘Reizen op rekening' en dat zul je dan ook te zien krijgen bij inchecken.

Reputatie 7
Badge +1

En wel bij ELKE insjek-dus je kan dus niet meer zien of je nog op voordeeltarief of vol reist. Boze tongen fluisteren dus meteen dat NS dat bewust doet om de inkomsten te spekken.

Overigens krijg je bij elke melding/bevestiging van wijzigen soort ABO een mail waar ook nog precies in staat of er al dan niet ´opgehaald´ dient te worden

Reputatie 7
Badge +3

En wel bij ELKE insjek-dus je kan dus niet meer zien of je nog op voordeeltarief of vol reist. Boze tongen fluisteren dus meteen dat NS dat bewust doet om de inkomsten te spekken.

Boze tongen beweren weer vaker wat. 

Reageer