Skip to main content

Ik heb mijn betaalmethode gewijzigd van Bunq naar ABN AMRO omdat ik niet via automatische incasso kan betalen

Ik heb de vergoeding voor september en oktober nog niet betaald.

Moet ik gewoon wachten tot ik automatisch betaal? of Wat moet ik doen?

En het tweede is dat ik al 2,5 euro heb betaald voor het abonnement.

Maar toen ik de factuur voor september controleerde, bracht u mij opnieuw 2,5 euro in rekening.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

I changed my payment method from Bunq to ABN AMRO because I cannot pay direct debit

I did not pay the fee for September and October yet.

Do I just wait to pay automatically? or What should I do?

And the second thing is I already paid 2.5 euros for the subscription.

But When I checked the invoice for September, you charged me 2.5 euros again.

 

Hallo Minju Yang en welkom bij de NS Community,

 

Wij kunnen helaas niet in je gegevens kijken. Je kan het beste contact opnemen met onze klantenservice om uit te zoeken wat er nog open staat.


Reageer