Vandaag 30-12-2021 in de ochtend een ns flex traject vrij gekocht voor een bestaande ov kaart. tot heden geen bevestiging gehad dit product op te halen. En ik heb het nodig voor 3 januari 2022. Normaal als ik een bus abonnement bestel, is het er in een paar minuten.
beantwoord
bevestiging om product op te halen
Beste antwoord door Momo
Wat is de ingangsdatum? De bevestingsmail om het op te halen wordt pas op de ingangsdatum verstuurd.
Als de ingangsdatum vandaag is, had u die mail dus moeten hebben ontvangen. Als de ingangsdatum 3 januari is, klopt het dat u nog geen mail heeft ontvangen, die komt dan pas 3 januari.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.