-
Boete
Beste antwoord door Tochjo
Er is een correctietarief van 50 euro in rekening gebracht omdat u kennelijk niet ingecheckt was waar u dat wel had moeten zijn. Zodra u het station of perron betreedt, is een geldig vervoerbewijs nodig, dus een ingecheckte OV-chipkaart in uw geval. U had dus meteen moeten inchecken en daar niet mee moeten wachten.
Hoe dan ook, deze community is bedoeld om reizigers door andere reizigers te laten helpen. Wij hebben geen toegang tot klantgegevens en kunnen u dus niet helpen met uw probleem.
U moet rechtstreeks contact opnemen met de klantenservice om hierover met een medewerker van NS te spreken om te zien of zij het correctietarief ongedaan willen maken. Dat kan telefonisch: de klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op het telefoonnummer 030-751 51 55. U kunt er ook voor kiezen om met NS te chatten (druk op deze pagina op de knop Chat met NS) of een berichtje te sturen op X (voorheen Twitter) of Facebook.
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookWelkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookEnter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
