collectief factuur | NS Community
beantwoord

collectief factuur

  • 11 October 2022
  • 4 reacties
  • 119 Bekeken

  • Op het juiste spoor
  • 1 reactie

Beste mensen, Ik heb een NS flex abbonement. Gisteren ben ik vergeten in te checken met mijn ov pas. Er kwam dus een conducteur langs die heeft verteld dat hij het collectief voor mij kan oplossen zodat ik dan ingecheckt ben, voor de rest heeft hij geen uitleg gegeven over het collectief. Nu schrik ik heel erg dat er €50,00 verschuldigd wordt op mijn volgende factuur, doordat ik 1 keer ben vergeten om in te checken. Ik check altijd in behalve dat ik het gisteren ben vergeten.

Kan het geld uiteindelijk terug gevraagd worden?

icon

Beste antwoord door Tochjo 11 October 2022, 09:28

Bekijk origineel

4 reacties

Badge +3

U kunt het beste even rechtstreeks contact opnemen met de klantenservice om de situatie toe te lichten. Zij kunnen dan het correctietarief ongedaan maken.

Rechtstreeks contact opnemen met de klantenservice kan telefonisch: de klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op het telefoonnummer 030-751 51 55. U kunt er ook voor kiezen om met NS te chatten (druk op deze pagina op de knop Chat met NS) of een berichtje te sturen op Twitter of Facebook. Houdt u bij contact via sociale media wel rekening met een reactietijd die kan oplopen tot enkele dagen.

Heel erg bedankt voor de reactie! Ik ga dat even zeker doen.

Reputatie 7
Badge +3

€50 is het bedrag dat gerekend wordt als een conducteur constateert dat je niet ingecheckt bent. Je kunt dit als dit de 1e keer is laten corrigeren door de klantenservice. Zie verder info @Tochjo 

Badge +3

‘collectief’ in de topic titel moet ‘correctietarief’ zijn.

Blijkbaar is er sprake van een NS Flex Basis of kortingsabonnement?

Je zult dan waarschijnlijk niet de volle €50 terug krijgen, want dan zou je reis gratis zijn.

Reageer