Ik had een Flex WeekendVrij abo, door een wijziging van baan wilde ik daarnaast, of bovenop zo u wilt, een FlexAltijdKorting. Dat ik die door mijn WeekendVrij alleen door de week effectief gebruik leek me logisch en maakte voor mij niet uit. Dus naast mijn WeekendVrij een AltijdKorting abo genomen. Vanochtend het nieuwe abo op mijn kaart zetten ging niet: “Er staan geen nieuwe producten klaar”, vanmiddag nog niet, dus maar even gekeken en het blijkt dat mijn WeekendVrij nu door jullie gestopt is en mijn abo is overgezet naar AltijdKorting………
Dat was dus niet de bedoeling, ik heb ook nergens aangegeven dat WeekendVrij moest stoppen, sterker nog, de vraag kwam niet eens langs. Het voelt nu een beetje alsof ik als ik 4 keer in de week een halfje wit haal door de week, geen croissantjes meer kan halen bij de bakker in het weekend. Kunnen jullie gewoon beide abonnementen op mijn kaart zetten? Uiterlijk komende vrijdag?
Mij bekruipt het gevoel dat jullie gaan beweren dat dat technisch niet mogelijk is. Wat feitelijk onjuist zou zijn, natuurlijk is het mogelijk, maar jullie hebben dat vergeten direct goed in te regelen. Allemaal geen probleem, stuur me dan een tweede OV-kaart Met het andere abo, niet handig als ik met 2 kaarten moet werken, maar er vanuit gaande dat jullie best in staat zijn binnen 3 maanden ofzo de boel technisch zo aan te passen dat ik beide abo’s op 1 kaart kan gebruiken.
Dank alvast en ik hoor graag zo snel mogelijk wat jullie oplossing gaat zijn.
Met vriendelijke groet,