Skip to main content

1e maal gereisd met mijn flexabbonnement

Schijnbaar bij verkeerde maatschappij ingecheckt

Begreep dat conducteur dit eenmalig recht heeft getrokken

Krijg nu toch melding van correctie tarief van €50.- 

Vind dit voor 1e maal wel erg dure leerschool en zou het graag anders zien

Hoewel conducteurs vaak anders beweren, kunnen ze dat niet corrigeren. Ze kunnen alleen registreren dat je niet (goed) hebt ingecheckt, waarna er een correctie van € 50 volgt.

Via dit forum kunnen we je niet helpen, neem contact op met de klantenservice om te vragen of het correctietarief kan worden gerestitueerd. 


1e maal gereisd met mijn flexabbonnement

Schijnbaar bij verkeerde maatschappij ingecheckt

Begreep dat conducteur dit eenmalig recht heeft getrokken

Krijg nu toch melding van correctie tarief van €50.- 

Vind dit voor 1e maal wel erg dure leerschool en zou het graag anders zien

Een conducteur kan dit niet rechttrekken. Die maakt alleen een aantekening in het systeem dat u niet juist bent ingecheckt en daar staat €50 voor. U kunt de klantenservice bellen die dit dan kunnen corrigeren.

Een voortaan gewoon bij de juiste vervoerder in- en uitchecken is wel zo handig.


Reageer