5 dagen geleden vergat ik in te checken bij een sation zonder poortje. Bij het uitstappen ben ik wel gewoon uitgecheckt. Onderweg ben ik gecontroleerd en merkte de conducteurn niet op dat ik niet was ingecheckt. Na enkele dagen krijg ik bericht dat een correctietarief van € 50 in rekening wordt gebracht. Dat is al in tegenspraak met de informatie dat het correctietarief bij een NS flex abonnement € 20 is. Er zou na 48 uur een link moeten volgen om geld terug te vragen en de wrkelijke ritprijs te betalen, maar die link komt er gewoon niet. De ritprijs is eenvoudig te berekenen op basis van mijn normale routine van woon- werkverkeer. Ik kan dus geen geld terug vragen en er is geen enkele andere manier om dit bij de NS kenbaar te maken. Overigens ontbreekt ook na 5 dagen nog steeds de terugreis in mijn reishistorie. Dat heb ik ook nodig om mijn reiskosten bij mijn werkgever te declareren. Door deze nalatigheid van de NS loop ik nu dus in totaal € 60 mis.
correctietarief
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.