beantwoord

Dal flex opgezegd, minder geld terug

  • 17 October 2023
  • 1 reactie
  • 65 Bekeken

Beste, op 13 oktober jl mijn Dal flex opgezegd.

Ik betaalde €119,50 per maand. Nu krijg maar €20,- terug. Ik zou denken dat ik om en nabij de helft van het maandbedrag zou terugkrijgen, omdat ik ook net voor de helft vd maand heb opgezegd.

Wat klopt er hier niet?

 

Grt.

 

 

icon

Beste antwoord door mrfreeze 17 October 2023, 15:40

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +3

Hoi Marrekie,

Je kunt in Mijn NS de factuur downloaden onder het kopje ‘Betaaloverzicht’. Daarop staan alle kosten gespecificeerd. Wellicht heb je nog reizen buiten je abonnement gemaakt? Of misschien worden de facturen normaal gesproken ergens halverwege de maand aangemaakt? Een factuurperiode loopt niet altijd van de 1e t/m de 31e, het hangt er maar net vanaf wanneer je ooit het abonnement hebt afgesloten. Als de factuurdatum bv. normaal gesproken de 18e is, dan krijg je nu 5/30 * € 119,50 = € 19,92 terug.

Als je de factuur daar niet ziet staan, is er wellicht iets mis met de koppeling van je Mijn NS-account en de klantgegevens in de NS-systemen. Neem in dat geval contact op met de klanteNService, zij kunnen dit herstellen.

Reageer