beantwoord

dalurenkaart op ov-chipkaart zetten

  • 14 September 2022
  • 5 reacties
  • 1095 Bekeken

  • Op het juiste spoor
  • 0 reacties

Ik heb een nieuwe ov-chipkaart, hoe koppel ik mijn dal voordeel abonnement aan die kaart?

icon

Beste antwoord door Erryt NS 14 September 2022, 17:39

Bekijk origineel

5 reacties

Hallo hvdw en welkom bij de NS Community,

 

Als je een NS Flex Dal Voordeel abonnement hebt en je kaart komt te verlopen dien je te kiezen voor een vervangende OV-chipkaart. Het overzetten van het abonnement naar een andere kaart is niet mogelijk. Je kan in dat geval de oude kaart laten blokkeren, vervolgens het abonnement te beëindigen via onze klantenservice, en daarna weer het abonnement opnieuw te bestellen met de nieuwe kaart.

Reputatie 7
Badge +1

Normaal gesproken zou je al weken voor verlopen van kaart bericht moeten hebben gehad van NS-als eerste de vraag of oude pasfoto nog kan of vervangen moet. Daarna over de nwe kaart en versturen ervan. In de spam beland? Of in die 5 jr nooit naar gekeken en nu met een ander @mail? Juist om dit te voorkomen is het wel van belang dit toch netjes bij te houden. Alle info-zoals wel verwacht kan worden-via mijnNS -openen via site, niet via app

Reputatie 7
Badge +3

Normaal gesproken wel ja, maar het gaat toch best nog wel eens mis, dat mensen niet de mail van NS krijgen om een foto te uploaden. 

 

Hallo hvdw en welkom bij de NS Community,

 

Als je een NS Flex Dal Voordeel abonnement hebt en je kaart komt te verlopen dien je te kiezen voor een vervangende OV-chipkaart. Het overzetten van het abonnement naar een andere kaart is niet mogelijk. Je kan in dat geval de oude kaart laten blokkeren, vervolgens het abonnement te beëindigen via onze klantenservice, en daarna weer het abonnement opnieuw te bestellen met de nieuwe kaart.

 

Eind september heb ik €61,20 betaald voor het daluren voordeel abonnement voor komend jaar. Ik heb een nieuwe OV-chipkaart, omdat mijn oude was verlopen/beëindigd. Ook heb ik een nieuw account aangemaakt van Mijn NS, omdat ik bij mijn oude niet meer kon inloggen. Hoe krijg ik dit abonnement nu op mijn nieuwe pas en gekoppeld aan mijn nieuwe account? 

Als de oude kaart echt geblokkeerd of beëindigd is (en niet alleen verlopen) dan kan Klantenservice een Reizen op Saldo Dal Voordeel abonnement overzetten op de nieuwe OV-chipkaart. Als dit niet zo is, dan dient de kaart nog beëindigd te worden en 5 werkdagen daarna kan het alsnog over worden gezet. Je kan hiervoor het beste contact opnemen met onze Klantenservice.

Reageer