Skip to main content

Hi,

Normaal  reis ik twee dagen per week tijdens de spits naar Zwolle voor werk.Dus ik reis vaak dezelfde route(Arnhem-zwolle en zwolle -Arnhem) heen en weer voor mij werk. 

k ben net begonnen met reizen met de trein en woon al een jaar in Nederland, dus ik weet niet veel. Kunt u mij vertellen wat ik moet doen? Ik koop ook elke dag online kaartjes, behalve voor dit aanbod dat ik heb gekocht(NS Flex).

Met vriendelijke groet,
EMO

Goedenavond Emo! Welkom bij de NS Community.

Je kunt in dit geval kijken of een Altijd Voordeel product bij je past. Met 20% korting in de spits en dit reispatroon kom je dan voordelig uit. Tevens is er op het moment ook een actie gaande dat de eerste 3 maanden goedkoper zijn dan normaal. Dit is het moment om dit eens uit te proberen! Dit kan je dan op je Flex product zetten en dan reis je niet meer met losse kaartjes, maar gewoon op je OV-chipkaart. Als je nu al Flex hebt, kan je dit al doen, echter met alleen Basis heb je nog geen verdere kortingen. Vandaar dat ik het Altijd Voordeel aanraad.

Voor meer info zie de pagina over Altijd Vrij: https://www.ns.nl/abonnementen/altijd-voordeel

Reageer