Vraagje over NS Flex. Ik wil graag Dal Vrij met eerste klas upgrade (€103 + €27 = €130). Dit omdat de €27 per maand het mij wel waard is.
Mocht ik onverhoopt toch in de spits reizen wil ik graag tweede klas reizen. De meerprijs van eerste klas is het mij dan niet waard.
Op de website van Flex zie ik enkele voorbeelden van een upgrade van tweede klas naar eerste klas. Maar nergens andersom. Of reis je alsnog standaard tweede klas als je bij Dal Vrij + upgrade in de spits reist?
beantwoord
Eerste klas dalvrij en tweede klas in de spits?
Beste antwoord door Tochjo
Ik doe al maanden precies wat u wil. Dat gaat door NS Flex Dal Vrij 1e klas te bestellen en vervolgens in Mijn NS aan te geven dat u buiten de daluren tweede klas wil reizen (volgens mij ook de standaard instelling):
Vervolgens is het een kwestie van in de eerste klas gaan zitten bij inchecken in de daluren en tweede klas bij inchecken in de spitsuren; op de factuur wordt automatisch het juiste tarief in rekening gebracht.
Bekijk origineelVervolgens is het een kwestie van in de eerste klas gaan zitten bij inchecken in de daluren en tweede klas bij inchecken in de spitsuren; op de factuur wordt automatisch het juiste tarief in rekening gebracht.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.