beantwoord

er is teveel berekend

  • 30 September 2022
  • 4 reacties
  • 188 Bekeken

Er is een bedrag van 12 euro afgeschreven heen reis 6.24 en terug reis ook 6.24. Waarom is er 12€ afgeschreven voor in en meteen uitchecken  kreeg melding dat ik niet uitgecheckt  was maar was blijkbaar wel goed gegaan eerder is er voor 1 minuut verschil in en uit 000 gerekend waarom dan die 12 euro je kan zien dat er gereisd is heen en aan einde van de dag terug 

icon

Beste antwoord door Laura NS 30 September 2022, 12:28

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +3

Sorry, ik kan geen bier van uw bericht brouwen. Heeft u nou wel of niet gereisd?

Klopt het dat ik het lees als dat je een heenreis (€ 6,24) en terugreis(€ 6,24) hebt gemaakt en daarnáást ook nog 1x € 12,00 is afgeschreven, voor tussendoor in- en uitchecken?

Zo ja, dat kun je laten corrigeren door onze klantenservice

Zo nee, dan heb ik toch iets meer uitleg nodig.

Beste NS,

op 14 december ben ik tijdens daluren vanuit Roermond naar Harderwijk gereisd. Maar ik moet het volledige tarief betalen. Ben om 14.30 vertrokken. 
zou dit gecorrigeerd kunnen worden.

bij voorbaat dank. 
 

E Kaag

 

 

Reputatie 7
Badge +3

Hoi Engelberta1.,

Op deze community helpen reizigers elkaar en wij kunnen dit niet voor je corrigeren. Je kunt contact opnemen met de klanteNService per telefoon (030-7515155), chat, Facebook of X.

We kunnen natuurlijk wel meedenken wat er aan de hand zou kunnen zijn. Het komt namelijk zelden voor dat een korting onterecht niet gegeven wordt. Misschien kun je een screenshot van je reishistorie posten? Dat maakt vaak veel duidelijk.

Reageer