beantwoord

Facturering abbonement

  • 6 December 2021
  • 4 reacties
  • 94 Bekeken

Ik zie dat bij mijn reis op 27 november de korting van 40% door mijn studentreisproduct niet is meegenomen. Zou u dit kunnen oplossen? Dit komt waarschijnlijk doordat mijn NS flex aanstond, ik heb die nu weer kunnen verwijderen van de kaart

icon

Beste antwoord door Tamzin 6 December 2021, 17:44

Bekijk origineel

4 reacties

Flex en Studentenreisproduct kunnen niet samen op dezelfde kaart omdat Flex is gebaseerd op reizen op rekening en het Studentenreisproduct is gebaseerd op reizen op saldo. Je zult even contact moeten opnemen met de Klantenservice om restitutie te krijgen. 

Reputatie 7

Welkom op dit forum.

 

Uw vraag kan natuurlijk niet beantwoord worden want u geeft helemaal geen gegevens. Neem contact op met de klantenservice.

 

https://www.ns.nl/klantenservice

Reputatie 7
Badge +1

Een flex abonnement en studentenreisproduct gaan niet lekker samen. Beste is om voor beide abonnementen een aparte chipkaart aan te schaffen.

Je kunt het beste even rechtstreeks contact opnemen met de klantenservice zodat dit weer rechtgezet kan worden.

Reputatie 7
Badge +3

Wij kunnen dit hier niet oplossen, wij zijn een reizigers-helpen-reizigerscommunity en kunnen niet bij klantgegevens. De klantenservice kan wel een oplossing bieden om dit in de toekomst te voorkomen, maar de gemiste korting zul je niet terugkrijgen. Op de website van DUO wordt gewaarschuwd dat SRP niet samen gaat met andere abonnementen op dezelfde kaart.

Reageer