Ik zie dat bij mijn reis op 27 november de korting van 40% door mijn studentreisproduct niet is meegenomen. Zou u dit kunnen oplossen? Dit komt waarschijnlijk doordat mijn NS flex aanstond, ik heb die nu weer kunnen verwijderen van de kaart
Antwoord
Facturering abbonement
Beste antwoord door Tamzin
Flex en Studentenreisproduct kunnen niet samen op dezelfde kaart omdat Flex is gebaseerd op reizen op rekening en het Studentenreisproduct is gebaseerd op reizen op saldo. Je zult even contact moeten opnemen met de Klantenservice om restitutie te krijgen.
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.