beantwoord

factuur

  • 2 October 2023
  • 4 reacties
  • 86 Bekeken

  • Op het juiste spoor
  • 1 reactie

Beste NS,

Twee weken geleden heb ik me aangemeld voor een NS Flex Traject vrij, die vandaag in ging. Bij het aanmelden heb ik voor de maand oktober al betaald. Nou vraag ik me af wanneer ik mijn eerste factuur binnen krijgen. Ik zou die graag z.s.m willen vergoed krijgen van mijn werkgever. Is het mogelijk dat ik de factuur van oktober ( eerste factuur) nog binnen oktober mag ontvangen?

icon

Beste antwoord door Tochjo 2 October 2023, 15:48

Bekijk origineel

4 reacties

Badge +3

Uit uw bericht leid ik af dat u NS Flex Traject Vrij hebt besteld samen met een nieuwe OV-chipkaart. De factuurdatum is dan afhankelijk van de ingangsdatum van het abonnement. Omdat uw abonnement vandaag is ingegaan, zal de volgende factuur rond 3 november komen, de factuur daarna rond 3 december, enzovoorts.

Er is geen manier om de factuurdatum te wijzigen.

Overigens zou u die eerste factuur, met de abonnementskosten van oktober, al wel moeten kunnen vinden, in Mijn NS (de website, niet de app) bij Betaaloverzicht.

Reputatie 5

Je krijgt 1x per maand op jouw factuurdatum een factuur. Als je een nieuwe Flex-klant bent, dan heb je in oktober een factuur voor 2 oktober t/m 1 november en in november krijg je een factuur voor 2 november t/m 1 december etc.

Zoals Tochjo al aangeeft zou de eerste factuur inderdaad al te vinden moeten zijn in Mijn NS.

Overigens zou u die eerste factuur, met de abonnementskosten van oktober, al wel moeten kunnen vinden, in Mijn NS (de website, niet de app) bij Betaaloverzicht.

 

Die kan ik helaas niet vinden. ook niet mijn mijn betaaloverzicht pagina

Badge +3

Dan raad ik u aan even rechtstreeks contact op te nemen met de klantenservice van NS om uit te zoeken wat er misgaat. Mogelijk is uw abonnement niet goed gekoppeld aan uw account. 

Rechtstreeks contact opnemen met de klantenservice kan telefonisch: de klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op het telefoonnummer 030-751 51 55. U kunt er ook voor kiezen om met NS te chatten (druk op deze pagina op de knop Chat met NS) of een berichtje te sturen op X (voorheen Twitter) of Facebook.

Reageer