Skip to main content
beantwoord

factuur fout

  • November 7, 2023
  • 1 reactie
  • 59 Bekeken

Op de busroute van pijnacker centrum naar laan der zeven linden wordt normaliter 1.75€ in rekening gebracht. Nu staat in mijn factuur van november ineens dezelfde route voor 11.14€. Dit kan niet kloppen. Hoe krijg ik mijn geld terug?

Beste antwoord door Daniel

Je zult hiervoor een restitutieaanvraag moeten indienen bij de busvervoerder waarmee je gereisd hebt. Dat is in dit geval EBS en hun restitutieformulier staat hier: https://www.ebs-ov.nl/haaglanden/klantenservice/restitutie

Sinds de invoering van OVpay gebeurt het bij diverse busvervoerders nog wel eens dat de apparatuur blijft hangen, waardoor je voor alle ritten die de bus heeft gemaakt tussen het punt dat 'ie vastliep en weer ging werken betaalt. Dat is uiteraard onterecht en wordt doorgaans zonder al te veel moeite terugbetaald. Je moet er dus alleen zelf om vragen.

1 reactie

Daniel
Forum|alt.badge.img+2
  • Koploper****
  • Antwoord
  • November 7, 2023

Je zult hiervoor een restitutieaanvraag moeten indienen bij de busvervoerder waarmee je gereisd hebt. Dat is in dit geval EBS en hun restitutieformulier staat hier: https://www.ebs-ov.nl/haaglanden/klantenservice/restitutie

Sinds de invoering van OVpay gebeurt het bij diverse busvervoerders nog wel eens dat de apparatuur blijft hangen, waardoor je voor alle ritten die de bus heeft gemaakt tussen het punt dat 'ie vastliep en weer ging werken betaalt. Dat is uiteraard onterecht en wordt doorgaans zonder al te veel moeite terugbetaald. Je moet er dus alleen zelf om vragen.