Op de busroute van pijnacker centrum naar laan der zeven linden wordt normaliter 1.75€ in rekening gebracht. Nu staat in mijn factuur van november ineens dezelfde route voor 11.14€. Dit kan niet kloppen. Hoe krijg ik mijn geld terug?
Je zult hiervoor een restitutieaanvraag moeten indienen bij de busvervoerder waarmee je gereisd hebt. Dat is in dit geval EBS en hun restitutieformulier staat hier: https://www.ebs-ov.nl/haaglanden/klantenservice/restitutie
Sinds de invoering van OVpay gebeurt het bij diverse busvervoerders nog wel eens dat de apparatuur blijft hangen, waardoor je voor alle ritten die de bus heeft gemaakt tussen het punt dat 'ie vastliep en weer ging werken betaalt. Dat is uiteraard onterecht en wordt doorgaans zonder al te veel moeite terugbetaald. Je moet er dus alleen zelf om vragen.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookWelkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookEnter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.