beantwoord

factuur fout

  • 7 November 2023
  • 1 reactie
  • 43 Bekeken

Op de busroute van pijnacker centrum naar laan der zeven linden wordt normaliter 1.75€ in rekening gebracht. Nu staat in mijn factuur van november ineens dezelfde route voor 11.14€. Dit kan niet kloppen. Hoe krijg ik mijn geld terug?

icon

Beste antwoord door Daniel 7 November 2023, 07:55

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +2

Je zult hiervoor een restitutieaanvraag moeten indienen bij de busvervoerder waarmee je gereisd hebt. Dat is in dit geval EBS en hun restitutieformulier staat hier: https://www.ebs-ov.nl/haaglanden/klantenservice/restitutie

Sinds de invoering van OVpay gebeurt het bij diverse busvervoerders nog wel eens dat de apparatuur blijft hangen, waardoor je voor alle ritten die de bus heeft gemaakt tussen het punt dat 'ie vastliep en weer ging werken betaalt. Dat is uiteraard onterecht en wordt doorgaans zonder al te veel moeite terugbetaald. Je moet er dus alleen zelf om vragen.

Reageer