Ik zie dat mij factuur voor afgelopen maand 136,76 is.
Maar als ik terug kijk naar mijn reisen klopt dit bedrag niet.
Ik zie dat mij factuur voor afgelopen maand 136,76 is.
Maar als ik terug kijk naar mijn reisen klopt dit bedrag niet.
U kunt in Mijn NS (de website, niet de app) bij Betaaloverzicht een gespecificeerde factuur downloaden. Daarop kunt u precies zien waarvoor de kosten in rekening gebracht worden. Wellicht is uw factuur hoger dan verwacht omdat er correctietarieven in rekening zijn gebracht.
Als daaruit blijkt dat er ten onrechte kosten in rekening zijn gebracht, of als u de factuur niet kunt vinden, dan kunt u rechtstreeks contact opnemen met de klantenservice. Zij kunnen ook aangeven waarvoor het bedrag in rekening gebracht wordt en eventueel een onjuiste factuur corrigeren.
Rechtstreeks contact opnemen met de klantenservice kan telefonisch: de klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op het telefoonnummer 030-751 51 55. U kunt er ook voor kiezen om met NS te chatten (druk op deze pagina op de knop Chat met NS) of een berichtje te sturen op X (voorheen Twitter) of Facebook.
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.