beantwoord

factuur voor 3 weken

  • 1 September 2022
  • 1 reactie
  • 59 Bekeken

Gisterenavond mijn flex abonnement omgezet naar traject vrij ivm nieuwe baan. Nu krijg ik een factuur t/m 18 sept ipv t/m 30 september wat ik niet begrijp?! 
Naam van abonnement is online nu veranderd in traject vrij maar bij inchecken staat nog rijden op rekening. Gaat het nu wel goed??

icon

Beste antwoord door Tochjo 1 September 2022, 07:45

Bekijk origineel

1 reactie

Badge +3

Bij de wisseling van een NS Flex-abonnement blijft de oorspronkelijke ingangsdatum van NS Flex bepalend voor de factuurdatum. Kennelijk ging NS Flex bij u ooit in op de 19e van de maand, dus blijven de facturen op de 19e van de maand komen. U krijgt daarom nu een tussentijdse factuur voor het restant van deze abonnementsmaand, en in het vervolg nog steeds facturen op de 19e van de maand.

Bij NS Flex staat het abonnement niet op de kaart zelf (daarop staat alleen het algemene product Reizen op Rekening). Daarom kan bij inchecken de naam van het abonnement niet worden getoond. Geen zorgen, zolang u online de naam van het abonnement ziet staan, en de wijziging per mail bevestigd is, gaat alles goed.

Reageer