beantwoord

factuur weekend vrij

  • 3 September 2023
  • 2 reacties
  • 65 Bekeken

Ik ben net overgestapt van dal voordeel naar weekend vrij. 

De kosten van dal voordeel augustus zijn nu met een factuur binnen (die had ik verwacht) maar ik heb op diezelfde factuur direct ook een afschrijving van de weekend vrij, voor de hele maand september? Terwijl ik gisteren pas ben over gestapt. 

klopt dit? ik dacht dat de abonnementskosten altijd een maand later kwamen. ik heb augustus nu begin september betaald en verwachtte dan ook de weekend vrij kosten begin oktober pas weer te hebben. 

icon

Beste antwoord door mrfreeze 3 September 2023, 11:34

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +3

Hoi Foxley,

Abonnementskosten worden altijd vooruit betaald en de reiskosten achteraf. Bij Flex verandert de factuurdatum nooit. Als je tussendoor je abonnement wijzigt, zal er een tussentijdse factuur komen waarin de kosten met elkaar verrekend worden. Zo betaal je nooit een dag te veel. Op de factuur staan bij de abonnementskosten duidelijk de data vermeld waar deze betrekking op hebben.

Badge +3

Op je vaste Flex factuurdatum betaal je altijd een maand vooruit voor het abonnement dat je op dat moment hebt. Bij wijzigingen ontvang je een tussentijdse factuur.

Dus Dal Voordeel met factuurdatum de 10e levert bij wijzigen naar Weekend Vrij op de 25e een tussentijdse factuur op voor Weekend Vrij van 25e t/m de 9e van de volgende maand, en de kosten voor Dal Voordeel van de 25e t/m de 9e gaan daar vanaf (restitutie).

Per de 10e van de volgende maand betaal je een maand vooruit voor Weekend Vrij, maar je mag gewoon vanaf de 25e weer wijzigen en dan krijg je een deel terug.

Reageer