beantwoord

Factuurfout

  • 14 December 2021
  • 5 reacties
  • 211 Bekeken

Op 4 december 2021 ben ik niet van Zwolle naar Harderwijk gereisd.  Maar de kosten van die reis staan ​​op mijn factuur.

icon

Beste antwoord door Denice NS 14 December 2021, 10:57

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +1

Begrijp ik het goed dat er een rit van Zwolle naar Harderwijk in rekening is gebracht, maar je deze rit nooit gemaakt hebt?

Heb je die dag wel gereisd van/naar 1 van die 2 stations?

Reputatie 7
Badge +3

Staat die rit wel wel in je reishistorie of staat die daar niet? De reizen in je factuur moeten overeen komen met die in je reishistorie. Als dat niet klopt zou ik contact opnemen met de klantenservice. 

Reputatie 2

Wellicht handig om te vermelden wat voor soort factuur het is geweest.

 

Kan het zijn dat het bijvoorbeeld gaat om een Uitstel van Betaling of heeft u toevallig uw OV chipkaart uitgeleend?

Hoi Farshad. Welkom bij de Community.

Maak je gebruik van NS Flex en ben je misschien vergeten in- of uit te checken (of verkeerd in- of uitgecheckt)? Dan volgt er vervolgens een automatische correctie op basis van je reishistorie. Het kan dan natuurlijk ook zo zijn dat die correctie onjuist is. Als dit het geval is kan je het beste contact opnemen met onze Klantenservice.

Reputatie 7
Badge +4

Op 4 december 2021 ben ik niet van Zwolle naar Harderwijk gereisd.  Maar de kosten van die reis staan ​​op mijn factuur.

 

Leuk of niet, als er in- en uitgecheckt is met uw kaart, dan moet u de kosten betalen. Als u de reis niet gemaakt heeft, heeft mogelijk iemand anders uw kaart gebruikt. Dan is de reis wel voor uw rekening. Het is zaak er voor te zorgen dat niemand uw kaart te pakken krijgt en dat moet u toch echt zelf doen. 

Bij het inchecken wordt de kaart gecontroleerd maar het is niet te zien wie er mee reist. Misbruik moet u zelf voorkomen. Het is niet na te gaan wie er echt mee incheckt en het is een overbekende truc. Mogelijk bent u benadeeld door iemand uit uw naaste omgeving. Daar is achter te komen, een kaart kan niet zomaar weg zijn. U krijgt dit geld niet terug, zoals u zult begrijpen. Neem contact op met Klantenservice voor als er iets anders aan de hand is, het is vanaf hier moeilijk vast te stellen.

Reageer