Op 4 december 2021 ben ik niet van Zwolle naar Harderwijk gereisd. Maar de kosten van die reis staan op mijn factuur.
beantwoord
Factuurfout
Beste antwoord door Denice NS
Hoi Farshad. Welkom bij de Community.
Maak je gebruik van NS Flex en ben je misschien vergeten in- of uit te checken (of verkeerd in- of uitgecheckt)? Dan volgt er vervolgens een automatische correctie op basis van je reishistorie. Het kan dan natuurlijk ook zo zijn dat die correctie onjuist is. Als dit het geval is kan je het beste contact opnemen met onze Klantenservice.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.