Skip to main content

op 26 dec 2024 gingen mijn vrouw en ik  met onze nieuwe flex kaart

van emmen naar denhaag.   op het station moesten wij  de kaarten 

opladen . het flex abonnement werkte niet.  op station den haag 

informatie gevraagd en werden we geholpen met de flex kaart.

deze was nog niet geaktiveerd. waardoor wij beide de

volle prijs hebben betaald.  terug ging goed

heb de klanten serves gebeld en deze zou het uitzoeken

helaas nog geen reactie gehad 

fam  vd Laan

Goedemiddag marobel. Dit is niet een kanaal waar je gegevens in kunnen zien. Ik raad je aan om contact op te zoeken met onze klantenservice.


Vaak is het probleem dat u een Flexabonnement op een bestaande kaart heeft gezet. U moet dan Flex eerst op een automaat activeren. Dat gaat simple met ‘Bestelling ophalen’

 

Als u saldo moet laden, staat Flex niet op de kaart.

 

Heeft u Flex op een nieuwe kaart samen met uw abonnement gekregen, dan mag dit niet voorkomen. Wat dan mis kan gaan is dat u er mee reist voor het abonnement daadwerkelijk in is gegaan. Als u uw nieuw kaart krijgt, kunt u pas met Flex rijden vanaf de ingangsdatum.


Reageer