Skip to main content

ik heb in augustus mijn flexabonnement opgezegd, maar even zo vrolijk krijg ik een mail dat in september weer via automatische incasso 5,60 wordt afgeschreven en hoe voorkom ik dat en hoe stop ik de automatische incasso

 

Welkom op onze NS Community, klantgoes. Je krijgt na het stopzetten nog 1 laatste verrekening via factuur. Krijg jij meer dan deze? Is het abonnement dan wel stopgezet bij een automaat?


Is het abonnement dan wel stopgezet bij een automaat?

Wanneer je een Flex abonnement stopzet, wordt het eerst direct gewijzigd naar Flex Basis en zou je dus geen nieuwe factuur voor abonnementskosten moeten krijgen. Vervolgens kun je al dan niet naar een automaat om Flex van de kaart te halen. Doe je dat niet, dan blijf je Flex Basis houden en zou je geen facturen met abonnementskosten moeten krigen, alleen nog maar met reiskosten wanneer je nog wel reist met dat Flex Basis. 


ik heb een flex abonnement, waarvoor ik automatische incasso heb. ik wil tijdens de vakantie mijn abonnement stopzetten, hoe doe ik dat?


Je moet dan je huidige abonnement wijzigen naar Flex Basis in je MijnNS account. Na je vakantie kun je weer wijzigen naar het abonnement wat je nu hebt (als je dat wilt).


Reageer