beantwoord

Flex abonnement - vergeten incheck teruggave

  • 10 June 2022
  • 4 reacties
  • 333 Bekeken

Ik heb een flex abonnement.

Ik heb geen incheck, maar wel een uitcheck.

Volledige bedrag 20 euro is afgeschreven.

Hoe kan ik geld terug krijgen?

 

 

icon

Beste antwoord door MoDe 10 June 2022, 10:27

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +3

Via uitcheckgemist.nl of contact met NS klantenservice kun je een gemiste in- of uitcheck corrigeren.

Goedendag,

Ik heb een vraag ik ben mijn abonnement vergeten thuis of kwijt geraakt.

nu ben ik onderweg naar mijn werk en kom

erachter dat ik hem niet heb is het mogelijk om in te checken met mijn NS app?

Welkom op onze NS Community, Milton. Wat jammer dat je het abonnement niet bij je hebt vandaag! Je kan met de app helaas niet inchecken. Maar als je een vervangend vervoerbewijs hebt aan moeten schaffen, bewaar deze dan wel. Neem contact op met de klantenservice als je Tijdelijk Reisrecht nodig hebt (mocht je de OV-chipkaart echt kwijt-kwijt zijn).

Reputatie 7
Badge +3

Een abonnement is alleen geldig als je incheckt met de persoonlijke kaart waar deze opstaat. Inchecken via de app is niet mogelijk. Wel kan dat bij een aantal vervoerders met een bankpas. Dit is echter tegen vol tarief en niet mogelijk met abonnement.

Je kunt 3x per jaar een beroep doen op vergeten abonnement. Dat geldt voor 3 losse vervoerbewijzen. Reis je op dezelfde dag retour dan kun je het beste gelijk een retour kopen ipv 2 enkeltjes.

Denk je dat je het abonnement verloren bent, blokkeer deze dan, voor iemand er misbruik van maakt. Kosten tot blokkade zijn voor eigen rekening.

Reageer