Skip to main content
beantwoord

Flex abonnement - vergeten incheck teruggave


Ik heb een flex abonnement.

Ik heb geen incheck, maar wel een uitcheck.

Volledige bedrag 20 euro is afgeschreven.

Hoe kan ik geld terug krijgen?

 

 

Beste antwoord door MoDe

Via uitcheckgemist.nl of contact met NS klantenservice kun je een gemiste in- of uitcheck corrigeren.

Bekijk origineel

4 reacties

MoDe
Forum|alt.badge.img+3
  • Super user
  • 13534 reacties
  • Antwoord
  • 10 juni 2022

Via uitcheckgemist.nl of contact met NS klantenservice kun je een gemiste in- of uitcheck corrigeren.


  • Op het juiste spoor
  • 1 reactie
  • 16 januari 2023

Goedendag,

Ik heb een vraag ik ben mijn abonnement vergeten thuis of kwijt geraakt.

nu ben ik onderweg naar mijn werk en kom

erachter dat ik hem niet heb is het mogelijk om in te checken met mijn NS app?


Laura NS
Moderator
  • Moderator
  • 3106 reacties
  • 16 januari 2023

Welkom op onze NS Community, Milton. Wat jammer dat je het abonnement niet bij je hebt vandaag! Je kan met de app helaas niet inchecken. Maar als je een vervangend vervoerbewijs hebt aan moeten schaffen, bewaar deze dan wel. Neem contact op met de klantenservice als je Tijdelijk Reisrecht nodig hebt (mocht je de OV-chipkaart echt kwijt-kwijt zijn).


MoDe
Forum|alt.badge.img+3
  • Super user
  • 13534 reacties
  • 16 januari 2023

Een abonnement is alleen geldig als je incheckt met de persoonlijke kaart waar deze opstaat. Inchecken via de app is niet mogelijk. Wel kan dat bij een aantal vervoerders met een bankpas. Dit is echter tegen vol tarief en niet mogelijk met abonnement.

Je kunt 3x per jaar een beroep doen op vergeten abonnement. Dat geldt voor 3 losse vervoerbewijzen. Reis je op dezelfde dag retour dan kun je het beste gelijk een retour kopen ipv 2 enkeltjes.

Denk je dat je het abonnement verloren bent, blokkeer deze dan, voor iemand er misbruik van maakt. Kosten tot blokkade zijn voor eigen rekening.


Reageer