Flex basis

  • 13 April 2022
  • 3 reacties
  • 341 Bekeken

  • Op het juiste spoor
  • 0 reacties

Ik heb Flex basis, reis niet vaak met de trein.

Maar als ik wil trein reizen kan ik dan gewoon de Flex Dal aanzetten of

moet ik een abonnement nemen? 


3 reacties

Reputatie 7
Badge +4

U moet dan. edit: als u Dal wilt aanzetten, een abonnement nemen. Dat kan op dit moment voor €2,50 voor een maand. Dat is tijdelijk een soort reclameaanbod. 

https://www.ns.nl/nsflex/webshop#/bestelling/producten/2

Dat kan uit als u binnen een maand €6,25 tegen vol tarief zou uitgeven, en incheckt in de spits.

Niks moet, maar het is bijna altijd goedkoper een abonnement met korting te nemen.

Reputatie 7
Badge +3

Ik heb Flex basis, reis niet vaak met de trein.

Maar als ik wil trein reizen kan ik dan gewoon de Flex Dal aanzetten of

moet ik een abonnement nemen? 

U hoeft geen abonnement te nemen, u kunt ook met Flex Basis gewoon met de trein reizen. Dat is dan wel tegen vol tarief. Of het voordeliger is om een Flex Dal Voordeel (= een abonnement) te nemen, hangt af van hoe vaak u met de trein gaat reizen.

Reputatie 7
Badge +3

Met Flex Basis kun je gewoon reizen, je betaalt dan altijd vol tarief, dus geen korting in de daluren of weekend. Ga je een lange reis maken waarbij je in de daluren incheckt of je gaat vaker reizen tijdens de daluren of weekenden kun je er voor kiezen om een Flex Dal Voordeel abonnement of een ander Flex abonnement te nemen. Of dat voordeliger is hangt af van je reizen, hoe vaak, welke dag en welk tijdstip. Een abonnement nemen moet dus niet, maar mag wel (en kan voordeliger zijn).

Reageer