beantwoord

Flex Dal Vrij : onterecht "correctiekosten " (onjuiste informatie bij / van / door NS )

  • 7 December 2022
  • 2 reacties
  • 90 Bekeken

Sinds 31 oktober j.l. abonnement ‘Flex Dal Vrij " en toch fout door N.S. : Van Deventer naar Enschede en weer terug binnen de abonnementstjiden. 

O.V. fiets gehuurd op die dag. O.V. fiets in - en uitcheck staan er wel op maar mijn trein in-en uitcheck niet. Dat klopt niet. Want hoe kan ik in Enchede geraken zonder de in-uitcheckpoortjes door te gaan ?

En waarom staat de huur v/d O.V. fiets dan wel correct weergegeven ? En dan mag ik 50 euro correctiekosten betalen ? Mooi niet.

De telefoniste legde ik het allemaal voor en uit maar liet me vervolgens zolang in de wacht staan dat ik verbinding heb verbroken. In ieder geval betaal ik die 50 euro niet.

Wie heeft ook dit soort ervaring (-en) ? En wat heb je eraan gedaan ?

icon

Beste antwoord door Henkpeetersen 7 December 2022, 12:44

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +1

Ik gok dat u in Enschede door het verkeerde poortje bent gegaan. Blauwnet ipv NS. Neem contact op met de klantenservice.

Reputatie 7
Badge +3

En als toevoeging: dat de reis nog niet in de reishistorie staat, kan kloppen. Bij Flex kan het enkele dagen tot soms zelfs enkele weken duren voor een reis zichtbaar is, ook als eerdere reizen of bv. OV-fiets er al wel op staan.

Reageer