Skip to main content
beantwoord

Flex Dal Vrij : onterecht "correctiekosten " (onjuiste informatie bij / van / door NS )


Sinds 31 oktober j.l. abonnement ‘Flex Dal Vrij " en toch fout door N.S. : Van Deventer naar Enschede en weer terug binnen de abonnementstjiden. 

O.V. fiets gehuurd op die dag. O.V. fiets in - en uitcheck staan er wel op maar mijn trein in-en uitcheck niet. Dat klopt niet. Want hoe kan ik in Enchede geraken zonder de in-uitcheckpoortjes door te gaan ?

En waarom staat de huur v/d O.V. fiets dan wel correct weergegeven ? En dan mag ik 50 euro correctiekosten betalen ? Mooi niet.

De telefoniste legde ik het allemaal voor en uit maar liet me vervolgens zolang in de wacht staan dat ik verbinding heb verbroken. In ieder geval betaal ik die 50 euro niet.

Wie heeft ook dit soort ervaring (-en) ? En wat heb je eraan gedaan ?

Beste antwoord door Henkpeetersen

Ik gok dat u in Enschede door het verkeerde poortje bent gegaan. Blauwnet ipv NS. Neem contact op met de klantenservice.

Bekijk origineel

2 reacties

Forum|alt.badge.img+1
  • Koploper***
  • 3758 reacties
  • Antwoord
  • 7 december 2022

Ik gok dat u in Enschede door het verkeerde poortje bent gegaan. Blauwnet ipv NS. Neem contact op met de klantenservice.


mrfreeze
Forum|alt.badge.img+3
  • Super user
  • 7331 reacties
  • 7 december 2022

En als toevoeging: dat de reis nog niet in de reishistorie staat, kan kloppen. Bij Flex kan het enkele dagen tot soms zelfs enkele weken duren voor een reis zichtbaar is, ook als eerdere reizen of bv. OV-fiets er al wel op staan.


Reageer