beantwoord

flex van ov chipkaart verwijderen

  • 13 September 2023
  • 3 reacties
  • 230 Bekeken

  • Op het juiste spoor
  • 1 reactie

heb flex opgezegd; kreeg antwoord dat het abonnement nu gewijzigd is in flex basis. dat is niet hetzelfde als het abonnement opzeggen. dus niet klantvriendelijk. ik moet naar een ns kaartautomaat gaan. maar geen instructies wat ik daar dan moet doen. graag even meer gegevens wat dan te doen is.

icon

Beste antwoord door Tochjo 13 September 2023, 13:21

Bekijk origineel

3 reacties

Badge +3

Bij een kaartautomaat houdt u uw kaart voor de lezer en kiest u voor Ophalen bestelling. Daarna volgt u de instructies op het scherm. De “bestelling” is in dit geval de opdracht het product Reizen op Rekening van uw kaart te verwijderen.

Reputatie 7
Badge +3

heb flex opgezegd; kreeg antwoord dat het abonnement nu gewijzigd is in flex basis. dat is niet hetzelfde als het abonnement opzeggen. dus niet klantvriendelijk. 

Bekijk het eens anders. Door het in eerste instantie te wijzigen naar Flex Basis betaalt u geen maandelijkse abonnementskosten meer wanneer u een betaald Flex abonnement had. U heeft dan dacht ik een jaar de tijd om Flex te verwijderen. Mocht u het vergeten te verwijderen, is er niets aan de hand, het oude abonnement loopt niet door en u betaalt daar niet meer voor. In de situatie dat alle abonnementen nog saldo abonnementen waren, kwam het regelmatig voor dat mensen vergaten naar een automaat te gaan om het abonnement te verwijderen, de abonnementskosten liepen in zo'n geval gewoon door. 

Als het goed is heeft na de opzegging van Flex 2 mails gehad. De 2e mail komt wat later, pas als de opzegging klaar staat bij een automaat en hierin staat wel de instructie hoe de opzegging op te halen is. 

 

bedankt voor de antwoorden.

Reageer