Hallo. Ik had voorheen een flex basis abonnement maar heb hem vorige week omgezet naar een flex weekend. Aangezien je 14 dagen de tijd hebt om hiervan af te zien wou ik hier door privé omstandigheden gebruik van maken. Mijn logica is dat het dan weer omgezet wordt naar je flex basis omdat de koop ongedaan is gemaakt maar die logica klopte niet. Telefonisch contact 2x na 10 minuten wachten eruit gegooid. Via de chat geprobeerd en gedacht dat ihet goed geregeld maar nu moet ik toch voor een week betalen. Weer gebeld geen gehoor en maar weer via de chat. Daar kreeg ik te horen dat ik het had geannuleerd maar dat annuleren stopzetten betekend en daarom moest betalen. Ik had ook gezegd dat hij weer terug moest op mijn fles basis en dat was een wijziging. Toen begreep ik er niks meer van want je kan niet binnen een maand van aankoop wijzigen. De medewerker bleef volhouden en begreep mijn probleem niet en vroeg zich af wat mijn punt nu was. Ik ben de discussie gestopt, ik kreeg geen gelijk. Ik vind het maar raar dat je niet kan wijzigen binnen een maand maar als je wilt annuleren dan wordt het ineens gezien als opzeggen en wijzigen en dan kan het wel. Het gaat hier niet om veel geld maar wel om het principe.
Flex weekend kan ik niet binnen 14 dagen annuleren
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
