flexabonnement manvrouw

  • 30 January 2023
  • 4 reacties
  • 69 Bekeken

Geachte NS,

 

Zelf heb ik een flexabonnement en inlog op Mijn NS onder het emailadres ***@ziggo.nl. Mijn vraag is hoe vraag ik voor mijn man een flexabonnement aan onder hetzelfde emailadres??  Alvast bedankt voor de reactie. Mocht het niet digitaal kunnen kan het ook aan een loket persoonlijk??


4 reacties

Reputatie 7
Badge

Ik raad je aan om geen persoonlijke details zoals je mailadres te delen in een  forumbericht. Deze is openbaar, en door iedereen te lezen. Een medewerker zal wel reageren straks.

Edit: Ah, netjes weggehaald. 🙂

Reputatie 7
Badge

Misschien een goede tip: Je wist dat je bij Ziggo 6 e-mailadressen kan aanmaken? Misschien is het ook handig idee voor uw man.

Het liefst wil je administratie zoveel mogelijk gescheiden houden. 😉

Ik raad het zelf ook inderdaad niet aan, om dit onder hetzelfde e-mailadres te doen. Dan komt het erop neer dat je in je account altijd maar 1 abonnement kan beheren en dat is dan die van jou. Je kan dat niet met het abonnement van je partner. Je kan dit echter wél met minderjarigen zo regelen, omdat ze niet zelf de contracthouder kunnen/mogen zijn. Meerderjarigen zijn automatisch zelf contracthouder. Vandaar dat dit niet handig is. 

Badge +3

Sterker nog, sinds de bijabonnementen afgeschaft zijn is het onmogelijk dat er meerdere personen (uitgezonderd kinderen) aan één e-mailadres gekoppeld zijn.

Maar gelukkig kan je bij de meeste providers gewoon aliassen aanmaken (eventueel voor dezelfde inbox).

Reageer