Zojuist op mijn factuur een fout gezien.
Er is op 1dag 2x een retour reis afgeschreven terwijl ik er maar 1 heb gemaakt. De heenreis is wel goed afgeschreven, namelijk 1x. Hoe moet ik zorgen dat deze fout wordt recht gezet ?
Zojuist op mijn factuur een fout gezien.
Er is op 1dag 2x een retour reis afgeschreven terwijl ik er maar 1 heb gemaakt. De heenreis is wel goed afgeschreven, namelijk 1x. Hoe moet ik zorgen dat deze fout wordt recht gezet ?
U kunt hiervoor het beste even rechtstreeks contact opnemen met de klantenservice. Dat kan telefonisch: de klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op het telefoonnummer 030-751 51 55. U kunt er ook voor kiezen om met NS te chatten (druk op deze pagina op de knop Chat met NS) of een berichtje te sturen op Twitter of Facebook.
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.