Skip to main content
beantwoord

fout in factuur, wat en hoe dit te melden

  • 11 april 2022
  • 1 reactie
  • 545 Bekeken

Zojuist op mijn factuur een fout gezien.
 

Er is op 1dag 2x een retour reis afgeschreven terwijl ik er maar 1 heb gemaakt. De heenreis is wel goed afgeschreven, namelijk 1x. Hoe moet ik zorgen dat deze fout wordt recht gezet ? 

Beste antwoord door Tochjo

U kunt hiervoor het beste even rechtstreeks contact opnemen met de klantenservice. Dat kan telefonisch: de klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op het telefoonnummer 030-751 51 55. U kunt er ook voor kiezen om met NS te chatten (druk op deze pagina op de knop Chat met NS) of een berichtje te sturen op Twitter of Facebook.

Bekijk origineel

1 reactie

Tochjo
Forum|alt.badge.img+3
  • 13139 reacties
  • Antwoord
  • 11 april 2022

U kunt hiervoor het beste even rechtstreeks contact opnemen met de klantenservice. Dat kan telefonisch: de klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op het telefoonnummer 030-751 51 55. U kunt er ook voor kiezen om met NS te chatten (druk op deze pagina op de knop Chat met NS) of een berichtje te sturen op Twitter of Facebook.


Reageer