beantwoord

Fout in het bedrag van de maandelijkse factuur

  • 6 September 2022
  • 6 reacties
  • 143 Bekeken

hallo! Ik zou graag willen weten - waarom het factuurbedrag hoger is? mijn reizen voor augustus totaal 27,35 en de rekening is 38,63?

icon

Beste antwoord door Momo 6 September 2022, 16:24

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +3

Ik zou de factuur zelf eens bekijken. Die factuur kun je vinden in je betaaloverzicht in je MijnNS account. Het komt helaas nog wel eens voor dat sommige reizen erg laat in de reishistorie zichtbaar zijn en dan ook later op een factuur komen. Mogelijk zijn er reizen die gemaakt zijn in juli niet berekend met de factuur toen en staan ze er nu op.

Zelf heb ik 8 juli een reis gemaakt die pas 3 weken later in mijn reishistorie kwam en daarom niet op de factuur van 1 augustus stond, die staat nu op mijn factuur van 1 september. 

Als je er dan niet uitkomt kan je altijd contact opnemen met onze klantenservice. Indien het niet klopt dan kan mijn collega dit voor je corrigeren.

Als je er dan niet uitkomt kan je altijd contact opnemen met onze klantenservice. Indien het niet klopt dan kan mijn collega dit voor je corrigeren.

het lijkt erop dat de chat nu niet werkt vanwege de stakingen

De klantenservice staakt niet en is momenteel bereikbaar. Onze chatbot Jens moet je gelijk kunnen bereiken.

Om de een of andere reden werkt het bij mij niet. Ik zal later proberen contact met ze op te nemen.
bedankt voor antwoorden

Zou je eens de chat willen sluiten, cookies en geschiedenis verwijderen, en de browser en chat opnieuw willen starten?

Reageer